Monday, June 27, 2011

macam - macam

assalamualaikum !


sebelum aku kenal MYSPACE and FACEBOOK , aku telah kenal YAHOO ! MESSENGER .. aku kenal YM pon mase aku umor 11 tahun ( standard 5 ) . mase tuh kawan - kawan aku sume dah ade account YM , aku yg baru terkial - kial nak buat , memang aku kuno gile duluh ! tapi bile aku tengok sume kawan aku seperti amira sabrina ade account YM , aku pon try lah buat dan aku rase memang time tuh YM je la yang agak FAMOUS jugak lah ! dan dari situ lah aku mule ketagih nak unn hari - hari sebab aku rase terlebih seronok ade YM mase tuh . :)


selepas YM , aku mule terjebak dengan MYSPACE , but bagi aku mys nie tak sebest ceriter yang aku dengar , maybe mule- mule rase macam best but lame kelamaan rase bosan giler , seyes bosan ! aku nak default picture pon ta reti ! *realiti*


oh yeah ! masok pasal FB , aku dah 2 tahun join FB nie . memang Fb tengah meletop sekarang bole dikatakan dari cucu , cicik , atok nenek mesti ade punyer lah ! even orang yg tak de lappy kat umah pon gerenti akan membuang duit dekat CC semata-mata nak create account FB ! believe me ! :)


oh yess ! now aku sedang menggunakan TWITTER , tujuan aku create twitter sebab aku nak tau maklumat tentang artis ! that all .. aku bukan pandai sangat gune , poning kepala doh . 3 kali je aku tweet ! :) *kuno*


aku tak tau ape bende TUMBLR nie , explain ples ! aku nak try but malas lah , blog pon dah tunggang langgang lagi nak create account laen ! lagi huru-hara ! but my friend said , tumblr nie best jugak , ade mase aku nak try lah ! *winkwink*

okelah , byeeee . salam !

No comments: