Friday, June 10, 2011

nora elena and stanza cinta


assalamualaikum !

oh yeah , sekarang cite nora elena nie tengah hangat macam pisang goreng , kat facebook pon hari - hari orang sebok kasi tau yg di tengah tengok cite nie . citer yang mereka cakap setanding dengan cite NUR KASIH . aku tengok sikit - sikit je , mana aku rase best aku tengok la , mane yang aku rase cam *grrrrrrr* aku tak tengok la , tapi bagi aku citer nie memang best la , JALAN CITE YG ROMANTIK tuh yang korang suke sangat kan ? hahhaahahha ... :) tapi setiap cerita mesti ade ANASIR - ANASIR JAHAT yg menganggu kan ? cool lah , normal lah tuh :)

drama nie pon memang diadaptasikan daripada novel : KASIH YANG SUCI dan aku percaya mesti novel tuh tengah laris macam pisang goreng panas !

STANZA CINTA 




oh ya ! nie cite baru yang akan menyusul pada 19 JUN 2011 .. aku rase cam tak sabo nak tengok cite nie , nampak cam gempak ja ! must watch it ! :) oh yeah ! AARON AZIZ berlakon lagi , jiwang lah tuh ! :) selalu berlakon jadi GANGSTER je kan ? cite nie pon diadaptasi dari novel jugak : STANZA CINTA 

okelah , byeeeeee . salam !

No comments: