Sunday, July 3, 2011

aku ingat lagi

assalamualaikum !



sebenarnye cerite nie agak lapok juga la , baru sekarang aku teringat then aku teros nak post . mase tuh aku baru umor 9 tahun still macam kanak - kanak riang tudung pon tak pakai lagi still suke berjimba - jimba lagi . aku mase tuh 1st lah nak BAS SEKOLAH sebab sebelom nie aku pergi balek ayah antar . so mase tuh perasaan MALUTAKOTSEDIHGEMBIRA sume adolah.

hari pertama aku nak bas tuh , aku takot gilo dah lah muke dreba bas tuh macam garang je , pastu aku kene duduk sebeloh dya pulak tuh ! haritu pulak dya bawak VAN !  haru haru .. bile aku sampai rumah , mak aku cakap kat aku :

mama : apahal muke hang pucat macam hantu ?
aku : oh ye ke ? *malu gile*

cube lah kalau yg tegor tuh dreba bas tuh yg cakap macam nie kat aku , tak e merah padam muke aku mase tuh ? huih ! tapi lopeh dari hari tuh , aku tak duduk dah sebelah makcik tuh kecuali dia suruh ! :)

okelah , byeeeeee , salam !

No comments: