Sunday, September 11, 2011

selamat hari raya :)

assalamualaikum !

aku tahu yang sekarang sudah masok hari ke-12 raya , tapi aku rasa diriku ini masih berkesempatan untuk mengucapkan "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI" kepada korang semua , ye la kan bak kata adek aku "rayakan sebulan !" hehehe . so macam mane raya korang tahun nie ? best , bosan , gembira blablabla . bagi aku pulak , raya tahun nie tidak lah berapa gempak+best+syok , tapi aku ade alasan tersendiri kenapa aku cakap macam tu , mau tahu ace entry nie sampai habeh yehh ! :)

ALASAN - ALASAN KENAPA AKU KATA RAYA TAHUN  NIE TAK GEMPAK+SYOK+BEST MACAM TAHUN SEBELUM NIE :

: shawl aku terbakar macam pagi raya , demmit giler . samapai aku terpaksa pakai shawl lama ! argghhh 
: hajatku tak berkesempatan untuk menggunakan CAMERA NIKON DSLR di pagi raya . tahun depan insyaallah . :)
: cerita yg best - best dekat tv sume tayang mase awal-awal raya , aku nie asyik dok menyebok pergi rumah orang , mane sempat nak tengok ???
: tak dapat pergi raya satu SELAYANG , sebab cuti tak cukup !

yehh ! itu alasan saya dan alasan pertamalah alasan yang paling aku BENCI ! 

and last one , aku nak mintak ampun dan hujung kuku kaki sampai hujung rambut kalau selama nie hang rase   hanya membuang masa baca blog nie . tapi lepas raya nie kite 0 - 0 yeh !! *sila angguk kepala* :)

okelah , byeeee , salam !
by ,
TASYA CHOMELL :)

No comments: