Thursday, December 1, 2011

cotengan jalanan

assalamualaikum and hye ...

sebenarnye tiada apa yg nak aku kongsi kan dengan korang hari nie , tapi tangan nie rasa gatal gila kot nak taip something untuk belog buruk aku nie ... jadi aku kerah kan otak untuk mencari cerita yg baru untuk bacaan korang sume :)

semalam bersamaan dgan hari selasa , aku dgan rela hati yg sebenarnye tak berapa rela nie untuk ikut mak aku pergi ke MYDIN untuk mencari bahan dapur dan dlam masa yg sama aku sebenarnye sudah ade agenda sendiri untuk pergi ke kedai POPULAR untuk membeli novel yg baru kerana sudah  1 minggu aku duduk rumah kira habuk dan bende yg aku buat tu mmg tak berfaedah !

selepas buat-buat rajin ikut mama aku , aku dgan senyum yg dibuat-buat sambil menutur ayat yg paling terbaek untuk melembut kan hati mama aku untuk ikut aku pegi popular kerana aku bukanlah seorang perempuan yg sungguh berani lagi berhati kental ! sampai sahaja di popular , aku sudah berura-ura untuk mecari novel yg memang aku impikan sejak seminggu lalu tetapi malangnya novel itu tidak dapat dikesan !

dan secara tiba-tiba , aku terpandang ke arah buku-buku yg di susun ala-ala pyramid dan secara miracle nye buku tersebut ada disitu ... thanks god ! betapa berbunganye hati aku disaat itu seperti baru mendapat balak baru ! dan keesokan harinye , aku heboh satu fb yg aku tengah membaca novel itu ! mmg aku rasa aku sungguh berlagak waktu itu ....

DAN NOVEL TERSEBUT IALAH :

ok byeee !
p/s : apehal aku skema semacam nie ?

No comments: