Thursday, November 24, 2011

hangout !

assalamualaikum aand hye ..

semalam 23/11/2011 , aku dan kawan - kawan lama , pegi ke WANGSA WALK untuk melenguhkan kaki ... hehehe .. aku tak tau nak kata ckap best ka , boring ka , bosan ka , sebab bend tuh memang tak bole nak luah lah ... so semalam pergi tengok "THE ADVENTURE OF TINTIN" walaupon terpaksa mendonggakkan kepala sebab dapat seat 3 dari depan tapi cite tuh still aku layan sampai habeh ..boleh dikatakan cite nie best jugak walaupon agak sedikit complicated and sometimes aku tak paham ape yang dia kata kan . hehehhe ...


dan selepas 2 jam duduk dlam panggung wayang tuh , kawan-kawa aku decide nak pegi makan . dan kami menyesal sebab makan dkat tempat tuh kerana "makanan tak sedap tapi harga je mahal" dan abang kedai tuh sempat lagi kate :

SENYUM LAH SIKIT !

tapi dlam hati aku sudah berkata :

what the ....... , nak suruh senyum pulak ???

selepas kuar daripada kedai yg menyajikan makanan yg terlampau sedap tuh , dorang decide nak pegi POPULAR , dan bende yg aku bangga dgan diri aku , aku tak beli apa-apa novel dan buku lain lepas aku kuar daripada popular ! yuhu ! :) 

then , kami sempat buat nie :


oke byee ..

p/s : aku banyak membebel :)


No comments: