Monday, December 5, 2011

DAY 1 : introduce yourself

assalamualaikum and hye ...

macam biasa aku masih tak ada sebarang cite yg gempak lagi meletop untuk diceritakan dgan korang semua....  jadi aku bercadang hari nie nak buat entry pasal diri sendiri ... kekadang terdetik jugak perasaan dihati nak mem-famous-kan diri sendiri !

oke , let's start now ! sbb kejap lagi saya nak tido maa.. *tetibe

- nama nornatasya nazira , dilahirkan di HBKL , mak aku kata dulu hbkl ada kuil india kat belakang hospital tuh tapi sekarang dah roboh nak buat rumah *sure ke maklumat aku nie ? 


- dilahirkan sbgai anak sulung dan itu sesuatu yg sngat best sbb sume aku nak mesti dapat ! :)

- sebenar seorang yg banyak cakap tapi menjadi speechless bile dgan org yg baru kenal or baru jumpe , i mean mcm  .. aku tak tau nak explain mcm mana .. = ='

- tak suke warne putih tapi pakai spek wane putih , aku sendiri pon tak tau nak habak kat korang lagu mana .

- aku seorng yg garang tanpa disedari tapi org laen sedari

- dipaksa pakai spek sbb rela paksa , klau tak pkai tak dpat nak usha balak ! *oke jgan caya

- penakut tapi tak tunjuk sbb nnt org kata aku penakut *keling gler ayat




- suke tido dlam kereta even p'jalanan tak sampai 15 minit dan wlaupon slalu kene mara dgan ayah tapi aku  tak tau sbb ape dia mara , aku tak ganggu dia drive pon .itu habit !



oke , cukup kot nie ! :) byeee
p/s: aku copy paste dripada entry sebelum nie , malas nak taip balek la ! : /

No comments: