Saturday, December 17, 2011

untung lah ade orang sayang kau ,

hye and assalamualaikum ..

korang baca tajuk tuh ? ayat itulah sebenarnye yg aku nak cakap kan hari nie .. apabila seseorang atau sesiapa sahaja yg baru meletakkan statusnye di facebook seperti :

hyep , dia bagi saya coklat :) sayang boboi !

tengs baby sebab wish beday ! muaahhh .

oke , something likes that , gerenti dalam salah seorang daripada org yg komen tu , pasti ade ayat yg macam ayat di atas .. aku tahu bende ayat tuh macamm tak terkesan di hati kome sume tapi aku tak tahu kenapa otak asyik dok ingat kat ayat tuh dan aku bile aku pikir balik , korang tak payah kot keluar kan ayat macam tuh .. sebab :

: korang pon ade orang sayang kan ? mak bapak , adik .

so , korang buat lah ayat yg laen sikit .. maybe aku je kot yg terkesan lebih ! =,= .. aku just luahkan ape yg aku rasa sahaja bukan bermaksud nak provok korang yg guna ayat nie . peace ! :)

No comments: