Sunday, February 5, 2012

10 things about myself

assalamualaikum and hye ..



firstly , aku nak ucapkan SALAM MAULIDUR RASUL .. dan sampai bile-bile saya bangga dilahirkan sebagai seorang umat islam . :)

10 things about myself ? okeh , aku tengok bende nie jadi trade dkat twitter so apa kata aku share dekat sini , dekat twitter aku nie pemalu sikit . heh .

1.suke makan coklat
2.suke tengok tv dekat-dekat sampai rabun
3.suke bercakap sebenarnye lah.. but still ada yg kata aku sombong and pendiam lah sangat .. sampai kene mara dgan kawan sbb suke potpetpotpet .
4.suke sekeh kepala orang ..
5.suke bawak beg besar-besar but actually dlam dia takde apa-apa ..
6.seorang yg susah nak ingat nama,muka dan birthday orang , even bff punyer birthday pon aku tak ingat .
7.suke tengok screen lappy lama-lama then tak tau nak buat apa ..
8.suke diam bile ade masalah .. nie jarang berlaku ..
9.suke pegang henfon org lain banding dgan henfon sendiri ...
10.suke bile novel and then nyesal bile novel tu mmg tak best .. melayang duit woo ..

okey done ! :) i hope you will like it .. this is the real me actually ..


1 comment:

Si BuDaK KaChAk said...

jgn tgk tv dekat2...kang boleh hilang nikmat mata tu kang...