Sunday, May 22, 2011

doing this thing again and again :)

assalamualaikum ....

huh ! tadi dah 2 jam aku study for tomorrow (paper BM) tapi still ade yang aku ta paham lagi , so jap lagi na sambung study balek , sambil tengah rehat-rehat nie,meh aku tunjuk kat korang ape yang aku tengah buat :


nampak ape yang aku buat tuh ? bende nie la aku dok buat dlam mase aku tengah berehat nie ,bende same je yang aku buat sebenarnye , duuh aku penah buat sekali , nie aku buat lagi ? saya suke - suke kan . tapi sebenarnye aku malas nak buat bende nie lagi,but semalam kawan aku suruh buatkan untuk dya , so aku buat kan untuk aku sekali ! :)


nie kawan aku punyer , buruk kan ? tapi dya yang nak kan , aku just tolong make it for her....hope she likes it! :)

buat ape yang anda rase anda mampu buat ,
kalau orang tu tak suke , itu hak dya ,
tapi kite dah buat yang terbaek !

okelah ... byeeeeeee ! salam .

No comments: