Wednesday, June 1, 2011

DONE ! (nur kasih the movie)

assalamualaikum !

pertama sekali , saya nak minta maaf banyak banyak kat awak - awak sume sebab saya dah lame gile tak update , biasalah masalah belog nie . macam - macam , terutama kepada follower saya ye ! :) sori beribu sori oke ! :) tapi hari nie saya dengan semangat yang baru ingin mencoret sesuatu di belog nie jadi sila lah anda berminat untuk membaca ! :)

buat pengetahuan korang yang nak tahu , baru je hari isnin saya dan kawan - kawan yang laen pegi tengok NUR KASIH THE MOVIE :) oh ye , saya memang peminat setia drama nie , so saya  mesti lah nak tau kesudahan cite NUR AMINA & ADAM .... ohh memang saya jiwang abes bile tengok cite nie ....


sebenarnye , mas tuh banyak cite-cite gempak yang baru masok panggung seperti DIARY OF WIMPY KID : RODRICK RULES , KARAK , KUNGFU PANDA 2 n some more , tapi saya tetap memilih NKTM walaupon mendapat tentangan yg hebat daripada kawan saya  , hehehhehehehe (sori) . saya rase saya patot tengok sebab : 

-aku nak tau ending dya macam mane.
-aku suke tengok adam(remy) dan nur amina(tiz zaqyah) dalam tuh.
-sebab memang aku nak tengok la ! :)

jadi , hasrat untuk tengok cite tuh memang kesampaian ! :) yeahhhhh ! kawan - kawan saya hampir nangis tapi dorang tahan manakala saya pule tidak nangis tetapi hanya rase sedihh je ! tak kan lah tade rase sedih kan ? bukan pompuan namenye tuh , tapi saya tengok makcik sebelah kawan saya , menangis sampai tisu berbakul - bakul ! :) (tipu)

part yang best lah kan , bile adam betul - betul jaga dya mase nur mengandung , pastu ade effect lagu AIZAT-LAGU KITA lagi , pergh !!!! memang saya suke gile-gile sampai sempat berangan kalau ade laki macam nie lagi mesti best ! :) hahhahahahha ... n lagi satu yang mase adam hilang , kemain nur carik , perghhh , sayang gile kat laki dya .... and mia sara dan budak lagi sorang tuh (ilyas) memang chomell gile ! :) saya suke gile ... 

okelah byeeeee .. salam !

p/s : buat entry nie sambil dengar lagu-lagu yang ade dalam NKTM , menambah kan lagi feel nak tulis ! hahaha


No comments: