Sunday, January 8, 2012

datang sekolah , aku tergamam .

hye and assalamualaikum ..

first day sekolah jatuh pada hari rabu dan aku kena datang walaupon kaki agak berat untuk berjalan .. sampai sekolah dah lah lambat , huh .. dan aku tak tahu kenapa sekolah aku ramai sangat lah india tahun nie .. sampai dekat tapak perhimpunan , tengah berbaris nie , tiba-tiba aku nampak muka bakal pakwe kawan aku , aku tergamam , why lah rambut dia macam tu , lagi panjang kot , bile aku komen rambut dia , kawan aku marah , aku buat dek , dan terus sambung mengutuk dia .. hehe

masuk kelas , terus dudk depan sekali , bukan aku nak sangat , dah sit belakang penuh , wa nak buat macam mana , tapi bawah kipas , okelah ..

guru kelas dah tukar , okelah .. dah kenal tak pe lah ..

ada tambah budak baru dlam kelas , first day , tengok macam budak baik . second day , hampeh ! loyar buruk dia boleh tahan doh ..

makcik wafel dah takde ! waaaaaa ! dah lah dia buat wafel sedap .. huh , jarang lah aku beli wafel tahun nie .

aku nampak classmate masa darjah 6 , dia dah gemuk doh .. masa byk mengajar kau supaya makan lebih banyak ! :)

tudung aku lebih labuh tahun nie , aku suke apeh , kawan aku kata dah macam ustazah pilihan :)

dah lah wey , aku penat nak menaip , first day aku tak lah best sngat .. sama je macam tahun lepas ..

p/s : korang bole tolong ajar aku mcm mana nak tulis post panjang berjela-jela ? tolonglah

No comments: